čtvrtek 8. srpna 2013

Spotřebované produkty za Červenec 2013

Ahojky, máme tu další spotřebované produkty, tentokrát za Červenec. Člověk by neřekl,že ten čas tak rychle utíká.


Jak vidíte, je toho celkem hodně. 
Prvním produktem je tento tělový sprej od Avonu s vůní jahod a guavy. Nemůžu si pomoct, ale ze začátku voněl nádherně, ale postupem času mi začal být nepříjemný a cítila jsem jen nepříjemnou pronikavou alkoholovou vůni. Ale ještě než jsem lahvičku vyhodila, tak jsem si do ní nalila studenou vodu a osvěžovala se, díky tomuhle přežívám ty ukrutné horka.


Samozřejmě nemůže chybět i deodorant. Tento je od Fa - NutriSkin, měl takovou zvlášní vůni, trochu pronikavou, proto jsem ho chtěla co nejdříve vypotřebovat. 


Po celém dni je potřeba také pořádně vyčistit pleť a s tím mi pomáhá čistící gel "Přirozená krása" od firmy tianDe. Má gelovou konzistenci, pleť zbaví nečistot a přebytečného mazu. Jsem s ním naprosto spokojená.


Přes léto si sice nehty moc nelakuji, ale i tak došel. Od Valei - bezacetonový odlakovač. Odlakoval pěkně a ... nemám co k němu říct.


Dlouho používaná řasenska a moje první řasenka s kónickým kartáčkem. Sloužila pěkně, akorát už vyschla. Je od Miss Sporty - Fabulous Lash v odstínu č. 001 XtraBlack. Chcete-li, recenzi najdete zde.


Taková letní nutnost. Transparentní fixační pudr od Essence - all about matt! Recenzi najdete zde.


A další klasika! Douglas čistící pleťové ubrousky. Co dodat, odlíčí, nelepí, boží! Říkáte si, proč mám dvoje? V balíčku je 25ks a dnů v měsíci je 29/30/31, takže to tentokrát takhle vyšlo.


A moje úplně první maska je od Synergenu. Určitě na ni udělám článek. Mám ještě druhou polovinu, tak uvidíme, jak to dopadne. Nechte se překvapit§


Jaké produkty jste za Červenec spotřebovali vy? Které produkty vám pomáhají přežít ty urputné vedra?

Žádné komentáře:

Okomentovat