sobota 28. prosince 2013

Maybelline NY - The ROCKET volum' express

Ahojky. Pomalu se nám blíží konec roku a já stále nestíhám. Tudíž jsem se dokopala k dokončení seminárky a když už jsem v tom psaní, tak jsem se rozhodla napsat i článek.
Dnes to bude o řasence od Maybelline NY - The ROCKET volum' express


Jistě ji už většina z vás zná, ale tak pro ty co ji neznají... Okolo této řasenky byl velký * BUM *. Má trošku jinou konzistenci než normální řasenky. Není to úplně tekutá "vodička", ale dá se říct, že je to takový gel, který velice rychle uschne. Popravdě, ze začátku mi to trochu vadilo, ale časem jsem si na ni zvykla a dnes ji používám každý den. 


Musela jsem si zvyknout i na typ kartáčku. Byla jsem zvyklá na huňaté, "chlupaté". Kdežto tento kartáček je plastový a né tolik huňatý, ale práci odvedl výtečnou. Musím podotknout, že vydrží celkem hodně, ale to na úkor toho, že se dosti špatně odličuje, ale když použijete olejový, popřípadě dvoufázový odličovač s olejem, myslím, že to nebude zas až takový oříšek.  



Množství: 9, 6 ml
Cena: 169, 90 Kč 
Obchod: TETA drogerie


Žádné komentáře:

Okomentovat