pondělí 2. prosince 2013

Spotřebované produkty za Srpen + Září + Říjen + Listopad 2013

Zdravím Vás u další Spotřebovaných produktů.

Možná se divíte, proč je to za 4 měsíce? Mám pro Vás vysvětlení. V Srpnu jsem toho nasbírala málo, v Září se už něco nasbíralo, ale stále to na článek nebylo, v Říjnu nebyl čas a v Listopadu se toho nakupilo až až, že se mi to do šuplíku nevlezlo, tak jsem to nafotila a vyhodila.

Tak začneme...

Jako první věc - čistící ubrousky. Mám tu dva druhy. Jedny od Douglas a druhé od firmy Balea. Je jich 25 kusů. Musím říct, že Ubrousky od Douglas jsou skvělé, neštípou, jsou jemné a odlíčí. Na Balea ubrousky jsem si musela zvykat. Ze začátku mě dost štípaly okolo očí. A abych pravdu řekla, tak ani moc neodlíčí, vždy jsem musela ještě pleť dočistit.


Na řádě mám pár vzorečků pleťových masek. K nim toho moc rozepisovat nebudu. Jedny jsou od firmy Rival de Loop a druhé od firmy Synergen.


Stále zůstávám u péče. Tento Anti-Pickel Gel od Synergenu byl dobrý. Používala jsem ho na postižená místa (akné, apod.) vždy večer před spaním. Ráno jsem se probudila a postižené místo bylo menší, popřípadě už zahojené. 


Gel jsem střídala s vodičkou od Aknelotu, která je taktéž na problematická místa. Ta už tolik nepomáhala, ale dobře se nanášela díky kuličce.


Večer na vyčištění pleti od make-upu a denní špíny jsem používala již druhé balení od firmy tianDe - Natural Beauty (přirozená krása). Gel, který se smíchal s trochou vody a rozetřel na 1 - 2 minuty po obličeji, byl příjemný a po opláchnutí jsem cítila, jak je má pleť čistá. 



Slyšela jsem chválu na tělové krémy od Baley, tak jsem chtěla nějaký zkusit.Tenhle je zrovna z limitky. Voněl nádherně po rybízu, ale trochu mi vadila jeho olejovitější konzistence, která se pomaleji vstřebávala. Po večerním nanesením, byla pokožka ráno hezky hydratovaná a jemná.



Samozřejmě nemůžu vynechat nějakou tu vůni. Dopotřebovala jsem deodorant od Dove - Beautyfinish. Co říct...deodorant jako deodorant. Jen musím podotknout, že tenhle mi opravdu hezky voněl a jeho vůně se mi líbila po celou dobu.


Na konci Srpna jsem spotřebovala i tento tělový sprej od Alverde - Grapefruit a Bambus. Voněl nádherně svěže, super na léto. Bohužel je z limitované edice.


A přejdeme k dekorativní kosmetice...

Make up od Rimmel London - Match perfection v odstínu č. 100 Ivory. Jemně krycí, řidší konzistence, pro mě nositelný make up, ale myslím, že bych potřebovala ještě o jeden/dva odstíny světlejší. Nechápu, proč se k nám světlejší odstíny nedostávají. Klasická pumpička. Dobře se roztírá štětcem. Obsah 30 ml.


Trochu levnější make up od Miss Sporty - So Matte Perfect Stay v odstínu č. 01 Light. Tento make up je vhodnější pro mastnější pleť, protože zanechává matný finish. Jeho barva mi skvěle sedla, je opravdu světlý, takže doporučuji bledulkám. Jediná nevýhoda u něj byla, že není moc krycí a nemá moc velkou výdrž. Po setkání s vodou se celý smyl a ještě se mi stávalo, že když jsem si přejela po obličeji nechtěně mokrou rukou, měla jsem ruku bílou. Nejlépe se roztírá prsty. Obsah 30 ml.


Zůstaneme u levnější kosmetiky. Korektor od Essence - Stay All Day Concealer v odstínu č. 020 Beige. Odstínem mi celkem sedl. Byl výborný na kruhy pod očima, ale né na zakrývání nedokonalostí. 16h určitě nevydržel, ale pár hodin přes den v pohodě. 


Mám tu ještě jeden korektor od Essence - Match 2 cover. Krémový korektor ve dvou odstínech. Světlejší jsem používala minulou zimu a tmavší přes léto. Když byly horka, moc dlouho nevydržel. Mám v koupelně ještě druhé balení, které chci co nejrychleji dopotřebovat. Nějak už na mě tak dobře nepůsobí, jako poprvé.


Spotřebovala jsem mé první balení pudru od Rimmel London - Stay Matte v odstínu č. 003 Peach Glow. Musím uznat, že je to jeden z lepších pudrů. Trošku prášil, ale byl celkem hodně krycí a udržel pleť matnou, což má mou velkou poklonu. 


A jako poslední dvě věci tu mám "balzámy na rty. Růžový je Astrid - jahodový, který jsem měla doma už tak dva roky a rozhodla jsem se ho dopoužívat. Když to vezmu kolem a kolem tak vůbec nic nedělal. Používala jsem ho jen pro dobrý pocit, že na puse něco mám. A druhý, je od Essence - Kiss care love v odstínu č. 03 Fruity crush (doufám - sami vidíte, jak je to ošoupané). Balení nic moc, o hydrataci nemůžeme mluvit, ale krásně voněl a rty zahalil do přirozené barvy a lesku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat