sobota 22. června 2013

Aknelot

Ahojky, dneska bych Vám chtěla představit značku Aknelot. Produkty jsou určeny pro problematickou pleť.Tuto značku jsem objevila v TETA drogerii.



Pleťový krém (oranžový) se má nanášet ráno a večer po řádném odlíčení a vyčištění pleti. Má regulovat mastnou pleť a má zabránit v tvorbě akné. Nanáším ho pouze večer, protože se mi po něm pokožka zdá trošku lesklejší/matnější. A nechci na něj dávat make-up, protože bůhví jak by se choval a jestli by mě vůbec nějaké účinky. Na večer mám aspoň jistotu, že se mi přes noc hezky vstřebá. Narozdíl od následujícího roll-on lotionu jsem nerozeznala žádné zlepšení ani zhoršení. Takže znovu si ho kupovat pravděpodobně nebudu.
Množství: 75 ml
Cena: 79, 90 Kč
Obchod: TETA drogerie



Roll-on lotion (zelený) je lahvička s kuličkou, pomocí které se "vodička" dobře nanáší na pleť. Je vhodný na akutní případy. Já ho nanášela na postižené místo na vyčištěnou a odlíčenou pleť, vždy večer před spaním. Po nanesení mě to trochu štípalo, ale nic co by se nadalo vydržet. Ráno bylo postižené místo méně červené a trochu zmenšené.
Množství: 20 ml
Cena: 79,90 Kč
Obchod: TETA drogerie



Roll-on lotion doporučuji, ale znovu do pleťového krému investovat nebudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat