pondělí 24. června 2013

Miss Sporty - Fabulous LASH XtraBlack v odstínu č. 001

Zdravím. Máme tady další řasenku. Tentokrát od Miss Sporty - Fabulous LASH XtraBlack v odstínu č. 001.


Tato řasenka je vhodná pro každodenní nošení. Řasy hezky natočí a zvýrazní.


kónický kartáček (do kužele). Ze začátku jsem si na něj zvykala, časem jsem se s ním naučila pracovat a řasy vypadaly skvěle. Velikost je tak akorát. Zúženou špičku kartáčku můžete použít pro úpravu řas v koutcích a špatně dostupných místech.


Myslím, že je to taková začátečnická řasenka. Pro ty, které se moc nemalují, ale trochu potřebují zvýraznit oči nebo se nějak extra s nimi nechtějí zabývat.


Množství: 8 ml
Cena: 69,90 Kč
Obchod: TETA drogerie

2 komentáře:

  1. Tahle řasenka je úplně na ho*no. Já jsem jí měla, řasy skoro neprodlouží, po chvíli nošení se drolí a navíc ten kartáček je dost nepraktickej! Je fakt jen pro úplné začátečníky, ale ani těm bych jí nedoporučovala..:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, neříkám že ne. Samozřejmě že existují milionkrát lepší řasenky. Mi se nijak nedrolila. Napsala jsem pouze svůj názor. ;)

      Vymazat