pátek 21. června 2013

Sephora - make-up base

Dneska bych Vám chtěla představit bázi pod make-up od značky Sephora.


Silikonový průhledný gel, který se velmi dobře roztírá, nezanechává žádné hrudky. Je příjemně jemný, pro někoho se může zdát až moc silikonový. Pleť hezky vyhladí a make-up se dobře nanáší a nedělá mapy. Ale musím říct, že báze je opravdu dobrá. Make-up se neslévá a podstatně déle vydrží i při fyzické námaze.

Nejprve jsem ji zkoušela jen jako vzoreček, který jsem dostala v Sephoře (asi 3ks). Báze se mi zalíbila, tak jsem dlouhou dobu uvažovala o její koupi, ale moc se mi nezdála cena. Jednou jsem ji zahlédla i ve stojánku se slevami (myslím, že za 100 Kč), ale to jsem netušila, jestli mi bude vyhovovat. Doteď toho lituji, že jsem si ji nevzala. Ale co už, neodolala jsem a koupila jsem si plné balení a šetřím s ní co to dá. Nevím, jestli do této báze půjdu znova. Spíše přemýšlím, že bych sáhla po jiné.

Množství: 15 ml
Cena: 380 Kč
Obchod: Sephora

Žádné komentáře:

Okomentovat