sobota 22. června 2013

Film - The Road

Film The Road mi doporučil jeden můj kamarád. Pořád jsem se k němu odhodlávala, ale prostě nebyl čas se na něj podívat. Skoro půl roku mi ležel ve složce a mezitím jsem se dívala na jiné filmy.

Je to dramatický, dobrodružný, thriller z USA z roku 2009. Musím říct, že tento film mi ze začátku připadal strašně nudný, ale když jsem tomu přicházela na kloub, tak jsem se do něj zakoukala a říkala jsem si, aby nikdy neskončil.

Opravdu je to film na zamyšlení, jak je důležité si života vážit a bojovat ať se děje cokoliv. Byly úseky, které jsem obrečela. Ale myslím, že tohle autor i chtěl. Chtěl do toho zapůsobit hlavně na emoce, což se mu u mě povedlo.


"Kdybych byl Bůh, stvořil bych svět takový, jaký je."

Více informací: http://www.csfd.cz/film/233126-cesta/

Hodnocení: 1 - Doporučuji! 

Žádné komentáře:

Okomentovat