sobota 22. června 2013

Gabriella Salvete - Xpress volume Aqua waterproof regeneration mascara

Tak a dneska si představíme řasenku od Gabrielly Salvete - Xpress volume Aqua waterproof regeneration mascara.


Tato řasenka je voděodolná a když říkám že je, tak opravdu je. Nezanechává šmouhy pod okem, dokonale drží. Používám ji hlavně v létě, protože mám jistotu, že nepříjdu domů s černýma kruhama pod očima, když se člověk trochu zpotí. 


Dlouho jsem hledala takovouhle řasenku, až jsem našla. Líbí se mi i její vzhledové provedení. Kartáček je pro mě tak akorát velký. Postačí mi nanést dvě vrstvy pro konečný výsledek, který udělá přirozené řasy, které nejsou slepené. Řasenka se dá v pohodě odlíčit. Prostě bezproblémová řasenka


Tohle je mé druhé balení a určitě se k ní znovu vrátím. Uvažuji také, že si pořídím i nějakou jinou z této kolekce řasenek a budu doufat, že jsem taktéž skvělé.

Množství: 11 ml
Cena: 74, 90 Kč
Obchod: TETA drogerie

Žádné komentáře:

Okomentovat