úterý 18. června 2013

Vítejte

Ahoj,
vítám Vás na mých stránkách.

Nejprve se představím. Jmenuji se Simona, je mi 17 let. Mám ráda hudbu, filmy, kosmetiku, oblečení, nakupování. Dá se říct, že mám ráda to co každá holka v mém věku.

Hodně dlouhou dobu jsem uvažovala, že si založím blog, ale pořád jsem k tomu neměla odhodlání, když jednoho parného (doslova a dopísmene - 31°C!!!) jsem se k tomu konečně dokopala. Mám v plánu zde dávat příspěvky o mých zážitcích, co jsem prožila, ale především bych zde chtěla dávat příspěvky s produkty z kosmetiky a drogerie, co používám. Ráda bych Vám o nich řekla svůj vlastní názor. Sem tam je možné, že se objeví nějaký návod na domácí výrobu nebo nějaký trik. Jednoduše řečeno, budu sem dávat vše, co mě napadne nebo co se někde uskuteční a já budu u toho.

To by byl takový menší úvod a jdu se vrhnout do psaní prvních příspěvků. Zatím netuším jak často tu nějaký přibude, ale budu se je snažit dávat pravidelně.

Užívejte si krásného prosluněného počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat